سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

mouse code

کد ماوس

جدول لیگ برتر

کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

تیر 91 - ALAKI
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://alireza13shabani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

سخه ی 4.1 آندروید به نام آب نبات ژله ای توسط گوگل تایید شد

تاریخ ارسال خبر: 3 تیر 1391
به طور ناخواسته گوگل نام رسمی نسخه ی بعدی آندروید را فاش کرد
همانطور که می دانیم نام این نسخه از آندروید که نسخه 4.1 خواهد بود Jelly Bean یا همان آب نبات ژله ای خواهد بود.
به گزارش جی اس ام این اطلاعات به این صورت درز کرده است که برای لحظاتی در صفحه فروش گوشی Galaxy Nexuse در فروشگاه گوگل آمریکا در توضیحات گوشی نوشته شده بود به زودی این اولین گوشی خواهد بود که با نسخه آندروید 4.1 عرضه خواهد شد.
به علاوه عکسی وجود دارد که نشان دهنده یکسری تغییرات در آب نبات ژله ای است ،این عکس یک عکس زمینه اصلی جدید و نوار ابزار جدید جستجوی گوگل را در صفحه اصلی نشان می دهد، با اینکه کیفیت عکس زیاد خوب نیست اما تغییرات قابل مشاهده هستند.
این اطلاعات تایید می کند که نسخه 5 آندروید، آب نبات ژله ای نمی باشد و هیچ شکی نیست که گوگل آب نبات ژله ای را در این هفته در 27 ژوئن در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل به نمایش در خواهد آورد.
گوشی های HTC با سیستم عامل ویندوز فون 8
تاریخ ارسال خبر: 2 تیر 1391

برنامه های HTC برای ویندوزفون 8 فاش شد.


به گزارش جی اس ام 3 مدل گوشی با سیستم عامل جدید ویندوزفون 8 از طرف HTC عرضه خواهند شد.


به همان ترتیبی که HTC برای گوشی های آندرویدی خود سری One را عرضه کرد این کمپانی تایوانی قصد دارد به همین صورت سه مدل ارزان قیمت،متوسط و یک مدل پرچمدار بسیار کامل را به بازار عرضه کند.


مدل ارزان قیمت از این سری مدل ها به نام Rio نام گرفته است این مدل انتظار می رود دارای صفحه نمایش 4 اینچی و دوربین 5 مگاپیکسلی و CPU Qualcomm Snapdragon و رم 512 باشد.


مدل متوسط این سری به نام Accord است که امکاناتی از جمله صفحه نمایش 4.3 اینچی سوپر ال سی دی 2 ، دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئویی 1080p،پشتیبانی از NFC و CPU دو هسته ای Snapdragon S4 با 1 گیگا بایت رم را خواهد داشت.

و در نهایت پرچمدار این سری با نام Zenith قرار دارد که دارای ویژگی هایی از جمله صفحه نمایش 4.7 اینچی سوپر ال سی دی 2،CPU چهار هسته ای شرکت Qualcomm خواهد بود بقیه ویژگی های این گوشی دقیقا مانند گوشی Accord است.

به نظر می رسد که پاییز خوبی در انتظار کاربران ویندوزفون و شرکت HTC است، نظر شما چیست؟

ویندوز فون 8 توسط مایکروسافت معرفی شد
تاریخ ارسال خبر: 1 تیر 1391

ویندوز فون 8 از سوی مایکروسافت معرفی شد


با توجه به موفقیت ویندوز موبایل 7.5 پاییز امسال ویندوز فون 8 به بازار خواهد آمد.


به گزارش جی اس ام ویندوز فون 8 که به نام آپولو نامگذاری شده است از پردازشگر های چند هسته ای،NFC و پرداخت با موبایل، شکاف microSD و از سه کیفیت مختلف برای صفحه نمایش پشتیببانی می کند.


همچنین به گفته مایکروسافت سیستم عامل ویندوزفون از هسته ای مشابه نسخه ویندوز مخصوص کامپیوتر استفاده کرده که باعث می شود تولید برنامه برای تمام نسخه های ویندوزی آسان تر شود.



شرکت های نوکیا،سامسونگ، اچ تی سی،
Hauwei و ZTE کمپانی هایی هستندکه به عنوان همکار مایکروسافت در این پروژه وجود دارند.

تایید کرد : از Snapdragon S4 برای ویندوز فون 8 استفاده خواهد شد

تاریخ ارسال خبر: 1 تیر 1391

Qualcomm تایید کرد : از Snapdragon S4 برای ویندوز فون 8 استفاده خواهد شد


بزرگترین نکته خبری که در معرفی ویندوز فون 8 به چشم می خورد پشتیبانی از پردازشگر های چند هسته ای است


به گزارش جی اس ام شرکت Qualcomm تایید کرده است که از پردازشگر دو هسته ای Snapdragon S4 Plus برای ویندوز فون استفاده خواهد کرد.


Snapdragon S4 Plus چیپ سریع این شرکت است که برای هر هسته سرعت 1.7 گیگاهرتز را به ارمغان می آورد


در حال حاضر این چیپ ست در گوشی های HTC One X, HTC Evo 4G LTE, HTC One S, و the Samsung Galaxy S3 وجود دارد.

اما نباید انتظار استفاده از این چیپ را در تمام گوشی های ویندوز فون داشته باشد زیرا مایکروسافت قصد دارد تا از پایین ترین قیمت تا بالاترین قیمت گوشی ها را پوشش دهد و وجود این چیپ در گوشی قیمت آن را افزایش می دهد بنابراین امکان استفاده از این چیپ در گوشی های ارزان قیمت تر وجود ندارد.

اپل قرارداد خود را با کمپانی تولید کننده فلز مایع برای دو سال دیگر تمدید کرد

اپل از فلزات مایع در محصولات خود استفاده کرده است و این محصولات همان وسایل سوزنی شکلی هستند که برای خارج کردن درب سیم کارت در آیفون و آیپد استفاده می شوند.

به گزارش جی اس ام کمپانی که این فلز را تولید می کند بیان کرده که یک قرارداد انحصاری بین آن ها و اپل برای دو سال دیگر بسته شده است.


این قرارداد به اپل حق انحصاری استفاده از این ماده را در محصولات الکترونیکی می دهد،قرارداد اصلی در فوریه 2012 به پایان می رسید اما قرارداد جدید آن را تا فوریه 2014 تمدید می کند.


شایعات زیادی وجود دارند که بیان می کنند اپل قصد به کار بردن این فلز مایع را در قسمت پشتی آیفون 5 دارد این تمدید قرارداد احتمالها را برای اینکه اپل از این ماده در قسمت پشت آیفون 5 استفاده کند بالا می برد اما شاید اپل تنها قصد تولید همان وسیله ی مخصوص خارج کردن درب سیم کارت داشته باشد.


نظر شما چیست؟آیا اپل با این فلز مایع تنها همان وسیله ی خروج سیم کارت را تولید می کند یا از این فلز مایع برای پشت آیفون 5 بهره می برد؟

به گزارش جی اس ام سونی بالاخره بروزرسانی آندروید 4 یا همان بستنی حصیری را برای پرچمدار خود یعنی Xperia S عرضه کرد.


این گوشی در ژانویه معرفی شد و در اوخر ماه فوریه به بازار آمد.اما در نهایت بروزرسانی آندروید 4 در این ماه برای این گوشی عرضه شد علاوه بر بهبودهایی که گوگل در آن ایجاد کرده شرکت سونی نیز یکسری امکانات به برنامه مولتی مدیای خود افزوده است.


این بروزرسانی توسط خود گوشی نیز انجام می شود و نیازی به رایانه ندارید،پس اگر این گوشی را دارید Wi-Fi خود را روشن کنید و منتظر یک اخطار برای انجام بروزرسانی باشید.


اگر گوشی خود را به روز رسانی کردید به ما نیز نظر خود را در مورد آن بگویید.


[ سه شنبه 91/4/6 ] [ 2:34 عصر ] [ Alireza SHabani ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 19
کل بازدیدها: 397616

ابزار لودینگ وبلاگ

|

ابزارهای وبلاگ نویسی

پیغام ورود و خروج


IranSkin go Up
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز